Tevreden klant geeft een 10 voor onze dienstverlening
In mei 2006 kreeg ik een ongeluk doordat een losgeraakte aanhangwagen op mijn weghelft kwam. Ik zat behoorlijk in de kreukels. Na ontslag uit het ziekenhuis werd ik eerst bijgestaan door een jurist van mijn rechtsbijstandverzekering, maar dit werd niets. Bellen, faxen, mailen: er kwam geen enkele reactie en een gebeurde veel te lang niets. Vervolgens kwam ik bij een letselschadebureau terecht waar mij gouden bergen werden beloofd. Als ik gegaan was voor deze gouden bergen had ik de armoede in de wereld in één keer kunnen oplossen. Ik geloofde dit niet. Uiteindelijk ben ik gaan zoeken en kwam ik bij mr. Spetter terecht. Na kennismaking verloopt alles zeer soepel, een eerste voorschot wordt geregeld. Vertrouwen was er al van het eerste moment, en ik verzeker u daar ben ik niet zo gemakkelijk in. Uiteindelijk is de letselschade zaak afgerond naar tevredenheid. Alles bij elkaar een zeer goede dienst geleverd gekregen en uitermate goede service: ik geef een 10
Mijn tips: laat je niet op de kast jagen door een advocaat of woordvoerder van de tegenpartij. Heb je vragen, wacht niet af maar stel ze gewoon. Dat komt je gemoedsrust ten goede. Er gebeurt veel achter de schermen, dus hoor je een week niets, schiet dan niet in de stress, er wordt zeker aan je zaak gewerkt.
Al hoop ik natuurlijk dat u nooit een advocaat nodig hebt. Ik hoop dat iemand iets aan deze informatie heeft en ik weet zeker dat u bij deze advocaat op de juiste plek bent.
Bram